روش درمان و ساختمان الهی


 

فرضیه سیستم x

 

جلسات چهارشنبه جهانبینی مورخ 90/6/30 با دبیری خانم مهری و استادی جناب مهندس حسین دژاکام با دستور جلسه فرضیه ایکس (قسمت دوم ) آغاز به کار نمود.


نکته ای که حائز اهمیت است این است که ما به کمک و حمایت پزسکان و دانشگاهیان شدیدا نیازمندیم و آنها در جبهه مخالف ما نیستند و همچنین با هیچ روش درمانی مخالفت نداریم و با هیچ متخصصی مشکل نداریم.

روش دی اس تی یا روش درمان  به تازگی مشخص شده و ابعاد آن نیز به تازگی روشن شده است و زمانی که با دانشمندان در میان گذاشته می شود همگی با آن موافقند و به آرامی گسترش می یابد و خارج از کشور نیز پذیرفته اند چون نمونه ها بسیار زیاد است و دلایل نیز دلایل علمی و منطقی است.

اصل فرضیه سیستم X :

از آنجا که مواد مخدر، محرک و توهم زا، الکل و داروهای اعصاب و روان از سد خونی مغز عبور می نمایند بنابراین قادرند در عملکرد سیستم ایکس مداخله کنند و در اثر استفاده مکررشخص از مواد آنتی ایکس احتمالا به نحوی عملیات جایگزینی صورت می گیرد.  به عبارت دیگر با ورود آنتی اکس از بیرون سیستم ایکس تحت تاثیر قرار گرفته و به مرور زمان عملیات جایگزینی انجام می گیرد و آنتی ایکس ها جایگزین مخدرهای طبیعی و سایر مواد تامین کننده سیستم ایکس می گردند. در این شرایط تعادل بیوشیمی یسیستم ایکس مانند دوپامین، اندرفین، انکفالین، دینورفین و غیره از نظم و نظام طبیعی خارج گردیده و به میزان مورد نیاز سنتز نمی گردند و سلول های عصبی تولید کننده تحلیل رفته و در نتیجه شخص کاملا وابسته و نیازمند به مواد آنتی ایکس می گردد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا در طول شبانه روز هرچقدر مواد خوراکی می خورید به آن معتاد نمی شوید؟ به این دلیل است که آنها نمی توانند از سد خونی مغز بگذرند، ترکیبات آنها از نظر شیمیایی ترکیباتی است که اجازه عبور ندارند اما تریاک، حشیش، گرس، بنگ، شیشه، قرص و . . . از سد خونی مغز عبور می کنند و علت اعتیاد نیز همین است چون در مواد شیمیایی مغز اثر می گذارند و جایگزین یکسری مواد شیمیایی مغز می شوند که اگر سد شیمیایی مغز نبود بعد از مدتی به موادد غذایی نیز اعتیاد پیدا می کردید.


مطلب دیگری مطرح می شود به عنوان شاخص است. تمام علوم طبقه بندی شده اند مخصوصا در قسمت های مهندسی و ریاضیات اما در اعتیاد اینگونه نیست. ما در همه زمینه ها شاخص داریم مثلا در واحد طول متر است و در اعتیاد نیز شاخص می خواهیم زمانی که یک ماده مخدر را به عنوان شاخص در نظر می گیریم باید ببینیم چه اثری دارد و درمان آن چگونه است و تمام خواص آن را مورد بررسی قرار می دهیم ، مثلا زمانی که آن را پایه قرار دادیم قرص را با آن می سنجیم، طول درمان تریاک 11 ماه است کسی که قرص می خورد 11 ماه آن متعلق به تریاک است و 6 ماه آن متعلق به تیپر قرص خواهد بود و جمعا 16 ماه میشود. با در نظر گرفتن شاخص می توان کم و زیاد نمود طول درمان تریاک 11 ماه است و برای کسی که بخواهد بیماری دیگر را با سیستم ایکس درمان کند می شود 22 ماه چون باید در مدت 11 ماه به دارو عادت نماید و طی 11 ماه باید آن را کاهش دهد.
پس تریاک را در موادمخدر به عنوان شاخص قرار می دهیم و همه را با آن مقایسه می نماییم.

من به این دلیل برای تعیین شاخص تریاک را انتخاب نمودم چون تریاک در قرون گذشته یکی از شناخته ترین و شفابخش ترین داروهایی بوده است که مواد ارزشمندی را به انسان ارائه نموده است و هم اکنون از آلکولوئیدهای آن مانند مرفین، کدئین، نارسئین، تبائین، پاپاورین و . . . در پزشکی امروز از موثرترین داروها محسوب می گردد ولی متاسفانه انسان به دلیل سوء استفاده از این ماده دارو یی آن را تبدیل به خطرناک ترین و مخرب ترین ماده ای نموده است که خسارات جبران ناپذیری را در جوامع بشری وارد کرده است اما این مسئله نمی تواند دلیل آن باشد که اگر ما از نقطه نظر علمی برایمان ثابت کرده اند که این دارو قادر است جان هزاران انسان را از مرگ نجات دهد و بسیاری از بیماری های لاعلاج را مثل اعتیاد درمان کند آن را کنار بگذاریم.

مرفین اگر در بیمارستان باشد شفاست و اگر در بازار باشد قاچاق است، تمام ترکیبات تریاک همینگونه است. مشکل تریاک ومرفین نیست مشکل این است که از تریاک و مرفین کجا استفاده شود و این را ما هیچوقت در نظر نگرفتیم.

شربت تریاک :

زمانی که تریاک به صورت جامد باشد به جز اینکه قاچاق محسوب می شود اصلا قابل اندازه گیری در مقیاس های پایین نیست و اگر بخواهید 100 میلی گرم را اندازه گیری کنید امکان پذیر نیست و ترازوهای دیجیتال هم دقیق نشان نمیدهد اما وقتی به صورت شربت باشد تا یک هزارم گرم را می توانیم اندازه گیری کنیم و دقت اندازه گیریمان 100 برابر تریاک است.

برای ما شربت تریاک بهتر است چون در مقدار پایین اندازه گیری می شود و زود هم جذب می شود و دارو محسوب می شود به همین دلیل شربت را انتخاب کردیم.

چه چیز را می توان پیدا کرد که ترکیباتی بسیار و مهم داشته باشد؟

تریاک دارای ترکیباتی شیمیایی درهم و مواد مختلفی است (ترکیبات متعلق به کتاب داروی گیاهی آقای دکترزرگر از انتشارات دانشگاه تهران می باشد)

که بعضی از آنها به روش تهیه آن در مزارع مختلف بستگی دارد. تریاک علاوه بر آلکلوئیدهای موثر شامل موسیلاژ، پکتین، املاح معدنی، کائوچو، مواد آلبومینوئیدی، موم، رزین، کلسیم، منیزیم، پتاسیم است که به حالت سولفاتها، استاتها، فسفاتها و . . . و مواد قندی دارای اسید کلونیک و اسید لاکتیک و مواد خنثی نظیر مکونین، پروفیروزین و غیره می باشد.

تعداد آلکلوئیدهای تریاک که تاکنون شناخته شده 25تا می باشد که شاید بیشتر هم شده باشد و بین آنها 6 آلکلوئید مهم هستند مانند مرفین 3 تا 23%، کدئین3/0 تا 3% ، نارسئین 0/1 تا 0/4%، نارکوتین 2 تا 8%، تبائین 2/0تا 0/5% و . . . در مجموع اثرات خوبی دارد.

تریاک دقیقا مانند TNT و نیتروگلسیرید است ( ماده ایست که اگر در شیشه بگذارید با تکان شیشه فرد را خواهد کشت) و باید خیلی دقیق و حساب شده باشد. ما جدیدا مصرف کنندگان شیشه را با3/0 سی سی شروع می کنیم یعنی پروتکل قدیمی را 10 برابر کاهش دادیم.

 

سیستم ایكس با استرس ، افكار منفی ، الكل ، قرص ها و دارهای روانگردان هم تخریب می شود حتی با یعضی از داروها البته اگر با تجویز و دوز خاصی مصرف نشوند .

 جناب آقای مهندس دژاكام ،لطقآ مختصری از سیستم تولید مواد شبه افیونی و ایكس بودن آن برایمان بگوئید .

اول اینكه سیستم تولید مواد شبه فیونی یا همان ایكس یك فرضیه و یك تئوریست ، هرچند كه من 100% به آن معتقد هستم ولی باز هم یك فرضیه است تا دانشمندان روی آن كار كنند و به نتایجی برسند و آن را تأیید كنند . سیستم ایكس می گوید فرماندهی كل بدن ، در قسمت مغز است كه اگر فرامینِ آن درست باشد تمام قسمت های بدن كارشان را درست انجام می دهند و اگر فرمان هایی كه از مغز می آید ناقص باشد باعث ایجاد بیماری می كند و اگر بتوانیم آن فرمان ها را كه اشكال دارند درستشان كنیم بیماری را درمان كرده ایم و و به این دلیل آن را ایكس نامگذاری كرده ام كه هنوز آنطور كه باید شناخته نشده است .

 انسان در مورد ناشناخته های سیستم ایكس تا كجا می تواند پیش برود ؟

یكسری مطالب سیستم ایكس برای انسان روشن شده است ولی خیلی از مطالب دیگر آن هنوز روشن نشده است . چون قسمت زیادی از آن مجهول مانده است اسم آن را ایكس نامگذاری كرده ام ، اما اینكه انسان تا كجای آن می تواند پیش برود را فقط خدا می داند یعنی تا آنجایی كه به ذهنِ من می رسد فكر نمی كنم انسان بتواند همه آن را روشن كند .

_سیستم ایكس از خودش تولید دارد یا ترشح ؟

شما اصلآ به تولید یا ترشح اش كاری نداشته باشید به این نگاه كنید كه سیستم ایكس یكسری فرمان هایی را صادر می كند و برای اینكه منظورم را خوب متوجه شوید مثالی برایتان می آورم ، نمی خواهم به جنگ تبدیلش كنم ولی شما فرض كنید یك مركز ستاد فرماندهیست كه این مركز ، فرمان هایی به تمام یگان های خودش صادر می كند و به آنها اطلاع می دهد كه این اطلاع یا توسط تلفن است یا توسط رمز یا با بی سیم و یا با نوشته . مهم این است این فرمان ها درست صادر شوند و فرقی نمی كند كه مكتوب باشند یا غیر مكتوب . اگر فرامین غلط ارسال شوند ایجاد مشكل می شوند .

_سیستم ایكس در كجای بدن قرار دارد و دیگر اینكه چه ارتباطی با اعتیاد دارد ؟

  قسمت عمدة آن در مغز قرار دارد و در غدد درون ریز بدن و اعتیاد این سیستم را خراب می كند . مواد مخدر در قسمت ستاد فرماندهی رخنه ایجاد می كند و باعث ایجاد اختلال می شود .

 تخریب سیستم ایكس در  (خانواده های که  مصرف  مواد مخدر ندارند) به چه شكل است ؟

در قسمت خانواده ها سیستم ایكس ممكن است در 2 موضوع مشكل داشته باشد :

1_ ژنتیكی ، كه از مادر متولد می شوند سیستمشان مشكل داشته باشند

2_ استرس ، تحت افكار منفی ، نا امیدی ، ترس و یكسری مسائل دیگر كه آنها باعث تخریب سیستمشان می شوند .

_  .


_ با روش DST سیستم ایكس خودشان را بازسازی می كنند ، از بازسازی سیستم ایكس  برایمان بگوئید .

ببینید این مسأله مثل تیغ دو لبه است ، باید خیلی روی این قضیه احتیاط كرد و گرنه فردا هر كسی می آید و می گوید سیستم ایكس ام خراب است و می خواهم سفر كنم اما همسفران با آموزش گرفتن و افكار مثبت و جهان بینی خیلی می توانند سیستم ایكس خودشان را بازسازی كنند.

_ سیستم ایكس فقط با مصرف مواد مخدر تخریب می گردد؟

خیر ، با استرس ، افكار منفی ، الكل ، قرص ها و دارهای روانگردان هم تخریب می شود حتی با یعضی از داروها البته اگر با تجویز و دوز خاصی مصرف نشوند .

_علائم سیستم ایكس بازسازی شده در بیماران چیست ؟

یكی تعادل در قسمت جسم ، روان و جهان بینی باید مشاهده شود و دیگر اینكه اگر آزمایش خون بدهد باید 90% از پارامترهای آزمایش خون اش بطور كلی خوب شده باشد .

_ روش درمان  و داروی مصرفی  چیست ؟

روش درمانی DST  (كاهش تدریجی پله ای) و داروی درمانی آن هم اپیوم (تریاك خوراكی) و OT (شربت تریاك ) است كه از نظر ما OT  بهتر است .

 


 

با پیشنهاد آقای ویلیام وایت این دومقوله در كنار هم ادغام شد وتبدیل به یك مقاله شد.این فرضیه از ارزش بالایی برخوردار است و می تواند در مسئله اعتیاد وسیستم پزشكی یك دگرگونی ایجاد كند.


به این دلیل فرضیه گفته می شود چون باید ثابت شود،برای ما ثابت شده اما از نظر علمی و آكادمیك برای انسانها باید اثبات شود.


هدف اصلی:
هدف اصلی این فرضیه دعوت به همكاری از دانشمندان برای تحقیق و ارزیابی ونتایج متد DST در كنگره 60 و خارج از آن است.در این مقاله بررسی می شود كه درمان اعتیاد به مواد مخدر،الكل و داروهای اعصاب و روان از نظر فیزیولوژی و سایكولوژی در كوتاه مدت برای مثال یك هفته و یا یك ماه امكان پذیر نمی باشد و روشهای متداول امروزی كه برای درمان اعتیاد انجام می شود ناقص می باشد ،هنوز درمان به طور كامل انجام نشده است بیمار رها می شود و اعلام می گردد درمان از نظر فیزیولوژی یا جسم تمام می گردد.


یك نقطه مشترك كه بین بیماری اعتیاد و اكثر بیماریهای لاعلاج و مزمن جسمی و روانی وجود دارد مورد بررسی وكنكاش قرار می گیرد،به گونه ای كه اگر ما بتوانیم بیماری اعتیاد را درمان كنیم قادر خواهیم بود بسیاری از بیماریهای دیگر كه تاكنون درمانی برای آنها پیدا نشده است را درمان كنیم.
اما نكته اصلی و اساسی كه عملاً با آن برخورد كردیم وكاملاً تصادفی بود و در عمل انجام شده قرار گرفتیم این بود ،اوایل این موضوع را جدی نگرفتم وتصور می كردم این مسئله اتفاقی باشد ولی تكرار این موضوع مرا برآن داشت كه بیشتر توجه كنم و رابطه بین بیماری اعتیاد با اكثر بیماریهای مزمن،روحی و روانی و جسمی را مورد بررسی و مطالعه قرار دهم كه نتیجه مطالعات و بررسی ها را به طور خلاصه تحت عنوان نظریه ایكس و صورت مسئله اعتیاد مطرح می كنم.


البته اثبات این نظریه كه من شخصاً كاملاً به آن اعتقاد دارم خارج از توان من می باشد ولی كلیه عزیزان و متخصصان دانشگاه این حوزه در داخل و خارج از كشور می توانند روی این نظریه بررسیهای لازم را انجام دهند كلیۀ نمونه ها با پرونده های پزشكی مستند آنها كه بایستی جمع آوری گردد و كل اعضای كنگره 60 آمادگی كامل را جهت همكاری لازم اعلام می گردد.


روش تحقیق:

من هیچ مدرك،سند،كتاب و منبعی ندارم من هستم و چندین هزار مصرف كننده.
می توان شروع تحقیق را از سال63 در نظر گرفت در این تاریخ اقدام به ترك به روشهای گوناگون نمودم و پس از 12 سال تلاش مداوم برای ترك اعتیاد و شكستهای پی در پی و بی نتیجه به بررسی علمی اعتیاد خودم پرداختم در این تحقیق مرجع اصلی مطالعات و نتیجه گیریهای من در جهان اعتیاد ،تجربیات و مشاهدات شخصی خودم بوده است تا اینكه در سال 1378 اقدام به تأسیس كنگره 60 نمودم .از آن پس در اثركار كردن و یاری رساندن به هزاران معتاد برای خروج از جهان اعتیاد به تجربیات و یافته های جدیدی دست یافتم در این مدت توانستم انواع معتادین را كه با روشهای گوناگون و مختلف ترك اعتیاد كرده بودند را ببینم و با آنها صحبت كنم و مشكلات آنها را بررسی و با یكدیگر مقایسه كنم البته می توان مطالعات ضروری كه در مورد فیزیولوژی مغزانسان در كتب مختلف و به صورت پراكنده مطالعه كردم را به آن افزود در حقیقت می خواهم بگویم جزء خودم و هزاران معتادی كه با آنها كار كردم هیچ منبع و مرجعی ندارم كه معرفی كنم.


یافته های پژوهشی:
همانطور كه گفته شد چون تجربیات من،تجربیات میدانی و عملیاتی و كاربردی بوده اند پس برای تشریح یافته های خود ناگزیر شدم مدلها و تعریف ها و تئوریهای جدید را بوجود آورم و نامگذاری كنم تا موضوع روشن گردد و البته امیدوارم سایر دانشمندان پس از بررسی و مطالعات در صورتیكه از نظر علمی مورد قبول آنها واقع گردید این تعاریف را كامل و در شرایطی به آن بیفزایند در ذیل به این تعریفها و نامگذاری ها می پردازم:


سیستم ایكس:
به مجموعه ناقلهای عصبی یا نوروترنسمیترها،هورمونها درون ریز و برون ریز،مینیاتورهای شیمیایی و مینیاتورهای بیوشیمی دیگر و تأثیر متقابل آنها بر یكدیگر وتأثیر آنها بر سایر اعضا و جوارح بدن گفته می شود این تأثیر متقابل و تا حدودی برای انسان امروزی شناخته شده ودر موردی همچنان ناشناخته است.


آنتی ایكس:
به كلیه مواد مخدر ،محرك،توهم زا،الكل و داروهای روان گردان كه به نحو صحیح مورد استفاده قرار نگیرند در سیستم ایكس تخریب ایجاد می نماید آنتی ایكس گفته می شود،البته افكار منفی،استرس و سایر مشكلات و آشفتگی های روحی،روانی و فكری نیز قادر به تخریب سیستم ایكس می باشند.


نظریه ایكس:
بیماری اعتیاد و اكثر بیماریهای مزمن جسمی وروانی غیرقابل درمان با تنظیم شدن مجدد سیستم ایكس كه از تعادل خارج شده است قابل درمان می باشد.


اصل فرضیه سیستم ایكس:
از آنجایی كه مواد مخدر،محرك و توهم زا،الكل و داروهای روان گردان از سد خونی مغز عبور نمایند بنابراین قادر هستند در عملكرد سیستم ایكس مداخله نمایند و در اثر استفاده مكرر شخص از آنتی ایكس احتمالاً به نحوی عملیات جایگزینی انجام می گیرد و به عبارت دیگر با ورود آنتی ایكس از بیرون سیستم ایكس تحت تأثیر قرار گرفته و به مرور زمان عملیات جایگزینی انجام می گیرد و آنتی ایكسها جایگزین مخدرهای طبیعی یا سایر مواد تأمین كننده سیستم ایكس می گردد دراین شرایط تعادل مواد بیوشیمی سیستم ایكس مثل دوپامین،سروتونین،اندروفین ها،دینورفین ها،انكفالین ها،اپیورفین كه در بزاغ دهان است و اسید كولین و... از نظم و نظام طبیعی خارج گردیده و به میزان مورد نیاز سنتز نمی گردد و سلولهای عصبی تولید كننده تحلیل رفته و در نتیجه شخص كاملاً وابسته و نیازمند مواد آنتی ایكس شده است .


بنابراین از تعادل خارج شدن سیستم ایكس پایه و اساس تأثیر اعتیاد بر اُرگانیسم اعضای بدن می باشد و همینطور از تعادل خارج شدن سیستم ایكس به نحو كمی و كیفی و به هر دلیل پایه و اساس اكثر بیماریهای مزمن جسمی وروانی كه تاكنون غیر قابل درمان تشخیص داده شده است می باشد.


این فرضیه ای است كه باید توسط محققین و با دقت مورد ارزیابی و آزمایش قرار گیرد.


شاخص:
همانطوری كه یك شاخص اندازه گیری طول ،متر و شاخص اندازه گیری وزن كیلوگرم است بنابراین بهتر است برای بررسی اعتیاد یك ماده مخدر را به عنوان شاخص انتخاب نماییم و مورد آنالیز و تجزیه قرار دهیم و سپس سایر مواد اعتیاد آوررا با آن مقایسه نماییم تا راه حل درمامنی آنها مشخص گردد.من برای تعیین این شاخص تریاك را انتخاب كردم به دلیل اینكه تریاك در قرون گذشته یكی از شناخته ترین و شفابخش ترین داروهایی بوده است كه خدمات ارزشمندی به انسان ارائه نموده است و هم اكنون نیز آلكلوئیدهای آن مثل مرفین،كدئین،نارسئین،پاپاو رین،تبائین و ...در پزشكی امروز مؤثرترین داروها محسوب می گردد ولی متأسفانه انسان در اثر سوء استفاده از این ماده دارویی آن را تبدیل به خطرناك ترین و مخرب ترین ماده ای نموده است كه خسارت جبران ناپذیری به جوامع بشری وارد نموده است اما این مسئله نمی تواند دلیل آن باشد كه اگر ما از نقطه نظر علمی برایمان ثابت گردد كه این دارو قادر است جان هزاران انسان را از مرگ نجات دهد و بسیاری از بیماریهای لاعلاج مثل اعتیاد را درمان كند آنرا كنار بگذاریم البته در اینجا بحث ما كاملاً علمی است.


اگر چه تریاك از نظر قانون جرم است ولی می تواند اگر مؤثر تشخیص داده شود در سیستم پزشكی به صورت دارو در آید به شكل قرص یا شربت مانند مرفین،كه اگر در سیستم پزشكی باشد دارو محسوب می شود و اگر در خارج از سیستم پزشكی باشد مواد مخدر و جرم محسوب می شود.


شربت تریاك:
از آنجایی كه تریاك برای مصرف دارویی در مقیاسهای پایین مثل 20 یا 30 میلی گرم غیر قابل اندازه گیری است اگر به صورت شربت درآید تا میزان یك هزارم گرم به راحتی قابل اندازه گیری است.
برای تهیه محلول نیازمند هستیم كه از حلال استفاده كنیم و هم اكنون بهترین حلال شناخته شده و تجربه شده الكل خوراكی است.میزان تركیبات آن عبارتند از:تریاك به میزان 10 درصد،الكل خوراكی به میزان 20 درصد و مابقی آن آب مقطراست.


تركیبات شیمیایی تریاك:
تریاك دارای تركیبات شیمیایی درهم ومختلفی است بعضی از آنها بهروش تهیه آنها در مزارع مختلف بستگی دارد تریاك علاوه بر آلكلوئیدهای مؤثر شامل:موسیلاژ،پكتین،مواد آلبومینوئیدی،موم،كائوچو،ر زین،املاح معدنی،كلسیم،منیزیم،پتاسیم به حالت فسفاتها،سولفاتها،استاتها و مواد قندی،دارای اسید فولینیك و اسید لاكتیك و مواد خنثی نظیر مكونین،پروفزین و... می باشد.
تعداد آلكلوئیدهای تریاك كه تاكنون از آن استخراج گردیده شامل 25 نوع است كه 6 نوع آن خیلی مهم است و نسبتاً زیاد در آن پیدا می شود كه این مطالب از كتاب گیاهان دارویی دكتر علی زرگر استاد دانشگاه تهران برداشتم.


اعتیاد و سیستم ایكس:
برای روشن شدن رابطه،اعتیاد وتریاك را مورد بررسی قرار می دهیم گرچه برای اعتیاد ودرمان آن مجهولات زیادی مطرح است ولی به وطر خلاصه مشكلات را در سه گروه دسته بندی می كنیم:جسم،روان،جهان بینی.


در این آنالیز ما تریاك را به عنوان شاخص ارزیابی می كنیم هروئین،مرفین و دیگر مواد اپیوئیدی كه از خانواده تریاك می باشند تقریباً اثرات مشابهی دارد.سایر مواد اعتیادآور مثل الكل و ... می توان با توجه به شاخص به اثرات تخریبی آنها پی برد اما در قالب كلی همه موارد از یك الگو پیروی می كنند.
الف:تخریبهایی كه مصرف تریاك روی جسم می گذارد:شخصی را در نظر می گیریم كه مصرف كننده تریاك است حال این شخص به هر دلیل مصرف تریاك خودش را قطع كند چه اتفاقی رخ می دهد،قدر مسلم پس از چند ساعت جسم او شدیداً عكس العملهایی را از خود بروز می دهد كه ما می توانیم آنها را به دو بخش تقسیم كنیم.


عكس العملهای آشكار:

اسهال،آبریزش بینی،بی خوابی،استخوان درد،عرق كردن،عطسه های پی در پی،گرفتگی عضلات،پرش پا و ...این مشكلات در مدت یك تا دو هفته اگر از هیچ كمكی استفاده نشود رو به كاهش می رود و بعضی از آنها مثل بی خوابی،پرش پا و گرفتگی عضلات ادامه دارد.
سؤال:چه عا ملی باعث بروز این اختلالات درجسم فرد معتاد می شود كه گویی زلزله مهیبی در جسم او رخ داده است در صورتی كه میدانیم آبریزش بینی و عطسه های پی در پی او مربوط به سرماخوردگی نیست و همینطور عرق كردن مربوط به تب نیست و اسهال او از نوع معمولی نیست و همنطور سایر موارد؟


پاسخ:به دلیل اینكه در طول زمان خود را با آنتی ایكس ورودی تطبیق داده و نیازمند آن گردیده است و كاملاً از حالت تعادل طبیعی خارج شده و اكنون با قطع آنتی ایكس سیستم ایكس قادر به انجام وظایف خود نیست و یا فرماندهی خود را بر كل بدن از دست داده است كه در نتیجه در گوشه و كنار شهر وجودی یا جسم معتاد بهم ریختگی و نابسامانی های گوناگون مشاهده می شود.


حال در این مرحله با نگاهی اجمالی به درمان آن موجود می پردازیم.نقطه جالب اینجاست كه در هیچكدام از روشهایی كه در ذیل می آید كوچكترین توجهی به سیستم ایكس نمی شود،درمانهای موجود در عكس العملهای آشكار برای درمان یا خنثی كردن این مرحله كه به آن سم زدایی گفته اند به طور كلی می توان این درمانها را به سه گروه تقسیم كرد:


1-از طریق پزشك:با استفاده از داروها و روشهای گوناگون در موتاه مدت و بلند مدت
2-از طریق بكار بردن قوه قهریه،زور درمانی،زندان كردن در منزل و در زندان شهر،فرستادن به كمپ و اردوگاهها
3-از طریق قطع مصرف مواد به صورت داوطلبانه در منزل یا كمپ بدون استفاده از هر گونه داروی كمكی و با استفاده از گروه درمانی و آموزش معنویات.


نتیجه گیری:

در ظاهر تمامی روشهای فوق الذكر برای از بین بردن عكس العملهای آشكارخود را موفق نشان می دهند و هر سه گروه تصور می كنند كه روش آنها موفقیت آمیز است ولی حقیقت جای دیگری است و آن حقیقت این است كه سیستم ایكس با یك بحران مواجه شده است و نیاز به زمان دارد تا سیستم خود را تقریباً به تعادل نسبی برساند.

 با احترام ، همسفر منصوری 

منبع : جلسات جهان بینی کنگره 60 ویژه خانم های مسافر 

ارسال های منتخب کنگره گفتگو 

 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    جواد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1390/9/16/3 و 18:19 دقیقه ارسال شده.

    سلام.ممنون ازحضورگرمتان.من آماده ي هرگونه همكاري با شما هستم.اما متوجه پيشنهادشما نشدم؟

    منصوری می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1390/8/15/0 و 10:45 دقیقه ارسال شده.

    خداقوت

    از لژیون بنده هم دیدن بفرمائید.

    setayesh می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1390/7/26/2 و 9:11 دقیقه ارسال شده.

    ama in cheshmha cheshmhaye khodame k goftam khodam tashbih nist

    setayesh می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1390/7/22/5 و 0:06 دقیقه ارسال شده.

    salam merc k nazar dadin.are chera az ghavaninesh nadonam

    setayesh می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1390/7/22/5 و 0:05 دقیقه ارسال شده.

    salam merc k nazar dadin.are chera az ghavaninesh nadonam

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: